خداحافظ بادلی پر از تنهایی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ♥♥♥پسرک تنها♥♥♥ و آدرس peyman021.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 9344
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 34
:: کل نظرات : 16

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 67
:: بازدید سال : 335
:: بازدید کلی : 9344

RSS

Powered By
loxblog.Com

♥♥♥پسرک تنها♥♥♥

خداحافظ بادلی پر از تنهایی
پنج شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 23:14 | بازدید : 206 | نوشته ‌شده به دست ♥♥♥پسرک تنها♥♥♥ | ( نظرات )

تا جنون فاصله ایی نیست، از اینجا که منم ...

با سلام خدمت همه عزیزان سلام من به تمام دوستانی که چه تو لینکدونی من بودند چه اونایی که نبودن و به من لطف داشتند ..

این پست آخرین  پست منه تا ... ( معلوم نیست شاید برای همیشه  این دنیای مجازی رو ترک کنم )

حقیقتش نمیدونم چطور از تک تک شما تشکر کنم خیلی به من لطف داشتید همیشه هم نوای دلم بودید با اشعاری که می گذاشتم ...

همتون رو دوست دارم  و از خدا میخوام که همیشه نگه دارتون باشه و حاجتاتون رو برآورده کنه .

از تمام دوستان عزیزی که تو لینکدونی من هستند تشکر میکنم ممنونم برای همه چیز.

 

 

باور نکردی
باور نکردی که سکوت
همان حرف نگفته
همان نگاه مشتاق و پرپر
همان التهاب دیدار
و همان
همان هایی که هیچگاه
کلمه ایی برایش
متولد نشد
...

سکوت
همه
ء آنهاست ...

باور نکردی
که سالها
با طعم بوسه هایت
نوشتم
با طعم بوسه هایت
خواندم
و با طعم بوسه هایت
نفس کشیدم
...

باور نکردی
که باران
بهانه ایست
، برای تو
که التهاب دریا
در چشم من
همان قرارهای توست
...

و عشق
امان از عشق
عشق
، عشق و باز هم عشق
کلمه ایی که
روسیاهان زیادی را
سپید کرد
...

و همان عشق
ردپایی نگذاشت در تو
اما مرا
خاک ریز کرد
خاک ریز
...

افسوس
باور نکردی
...

دیروز
ما زندگی را
به بازی گرفتیم
امروز
، او
ما را
...
فردا ؟

 


آخرش دل را به دریا می زنم
زندگی را رنگ رویا می زنم
هرچه باداباد،هر جا می رسم
دم ز عشقت بی مهابا می زنم
گر مرا از خود برانی عاقبت
مثل مجنون سر به صحرا می زنم
من از این ساحل نشینی خسته ام
با غمت دل را به دریا می زنم

 

 

 

 

باور کَس نشود قصه ی بیماری دل
تا گرفتار نگردد به گرفتاری دل

من و دل زار چنانیم که شب ها نکنند
مردم از زاری من خواب و من از زاری دل

دل من روز نیاساید از این چشم پر آب
چشم من شب نکند خواب ز بیماری دل

دل گرانم ز غم دهر بیاور ساقی
قدحی چند ز می بهر سبکباری دل

بسکه از زلف تو دلهای پریشان جمعست
شانه را راه درو نیست ز بسیاری دل

چون نگهدارم ازآن رشک پری دل که رفیق
پیش او حد بشر نیست نگهداری دل

 

 

 

بدون هیچ پرسشی
جواب سلامش را دادم
اما افسوس
هنگام رفتن
خدانگهدارش را هم از من
دریغ کرد ...!!

 

با شرمندگی تمام به خاطر این که نتونستم خبرتون بدم و ازتون اون جور که در شان شما هست تشکر کنم موفق باشید همیشه در هر مراحله ای از زندگی هستید ..

التماس دعا در پناه حق یاعلی .




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
پناه در تاریخ : 1393/3/27/2 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: